poniedziałek, 5 grudnia 2011

Jakość naszych ubrań


Zimno , mokro, szaro-buro i choć humor poprawia mi myśl o zbliżających się świętach musiałam pójść dziś pobuszować po sklepach aby poczuć się lepiej. Owszem , w sklepach dużo fajnych ciuchów , powoli wyprzedaże ,szał przedświątecznych zakupów. Oprócz jednej apaszki na nic nie mogłam się zdecydować tym bardziej mina mi się krzywi jak patrzę na jakość większości ubrań w naszych sklepach.
Większość sieciówek ma ciekawe wzory , kuszące kolekcje bieliżniane a wystawy kuszą super dobranymi zestawami. Co z tego kiedy kupiona za 90zł bluzka rozciąga się lub "kulkuje" po kilku praniach . Wściec się można , nie mówiąc już o topach , które po wypraniu mają boczny szewek na brzuchu. Totalna porażka.
Nie ukrywam ,że mam swoje ulubione sklepy gdzie znajduję czasem coś lepszego i nie wszystkie kolekcje są takie kiepskie.
Będąc w tym roku nad naszym polskim morzem znalazłam ciekawy sklep z odzieżą - Okay Multibrand Shops. Najpierw podeszłam do tego jak do każdego wakacyjnego "stoiska" z lekkim dystansem ale zaskoczył mnie ciekawy asortyment. Firma ta oferuje ciuchy znanych marek nawet zagranicznych za bardzo przystępną cenę no i jakość tych ubrań jest na prawdę super. Ubrania , które można u nich kupić są z bardzo dobrej gatunkowo bawełny, piekne wzory i kolory. Firma ta ma kilkadziesiąt swoich sklepów na terenie całego kraju, są sklepem multibrandowym i zawsze można kupić ciekawe ciuchy począwszy od kurtek , kończąc na skarpetkach. Ostatnio dołączyły do nich takie marki jak Esotiq , Glo-Story czy Coloud. Można kupić super zegarki firmy Stamps, oferta jest na prawdę bogata ale co najważniejsze , znalazłam sklep, w którym mogę się nie drogo i modnie ubrać i mieć jakość ubrań na wysokim poziomie.



Tak więc wracając do moich dzisiejszych zakupów , zrezygnowałam ze znanych sieciówek i wybrałam się do Okay Multibrand Shops. Jak zwykle nie zawiodłam sie i wróciłam do domu z dobrym nastrojem. Okay może nie jest jeszcze tak znany jak inne sklepy ale warto sie do nich wybrać, gwarantuje zadowolenie z zakupów :-).
Z prawej strony mojego bloga podaję adres sklepu internetowego i adres firmy
Polecam i zanim wydacie krocie na modne ciuchy , sprawdżcie jakość kupowanych ciuchów abyście nie żałowały wydanych pieniedzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz